Klant aan het woord: CitizenM
Amsterdam, decemer 2015 – Frank Morel is als projectmanager door citizenM ingehuurd om de uitbreiding van citizenM Schiphol te begeleiden. Van ontwerp tot en met oplevering, overdracht en ingebruikname. “citizenM is een hotel dat “affordable luxury for the people” wil creëren. Door goed te bedenken wat de hedendaagse moderne reiziger wenst, kan efficiëntie worden gecombineerd met luxe tegen sterk concurrerende prijzen.”
Ervaring
Doordat Meijer eerder werk verrichtten voor zowel citizenM als Spaces kwamen we bij deze klant op het netvlies. “Omdat wij een korte bouwtijd wilden realiseren, zijn wij in een vroeg stadium rond de tafel gaan zitten in bouwteamverband met o.a. Meijer”, aldus Frank Morel.
Vertrouwen
Door elkaar het vertrouwen te geven vindt het gehele ontwerp- en bouwproces een snelle doorgang. Meijer past de lean-planningmethodiek toe zodat alle bouwteamleden weten waar ze aan toe zijn. De communicatie is vriendelijk, maar tegelijkertijd prettig zakelijk. Er is respect voor elkaars inzichten en achtergronden.
